به گزارش سراج24، یکی از طرفداران با سابقه پرسپولیس سر تمرین استقلال حاضر شد و دو جعبه شیرینی هم همراه آورد.
این طرفدار که با استقبال گرم سرمربی استقلال مواجهه شده بود، در جمع بازیکنان و مربیان این تیم گفت: «من بیمار شده بودم و مشکلات مالی داشتم اما آندرانیک تیموریان به کمکم آمد و خیلی کمک حالم شد. به خاطر همین آمده ام تا در جمع همبازیان آندو از زحمات این بازیکن تشکر کنم.»
وی افزود: «آندو بدون اینکه مسئله را رسانه ای کند کمک حالم شد و انصافا همه جوره هوایم را داشت.»
منبع:جام



